ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ – ОДИН ІЗ ВАЖЕЛІВ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ
29 грудня 2022 року у КЗ СОР Глухівському ліцею-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою відбувся семінар-практикум «Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання у початковій школі». Особистісно-орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність: об’єктивний досвід кожного спочатку розкривається, а потім узгоджується зі змістом освіти. Методист Кабанова Н.П. ознайомила з цілями і завданнями особистісно- орієнтованого навчання.
Технологія особистісного орієнтованого освітнього процесу припускає спеціальне конструювання навчального тексту, дидактичного матеріалу та методичних рекомендацій до його використання, типів навчального діалогу, форм контролю за особистим розвитком учня під час оволодіння знаннями. Вчителі початкових класів знаходяться у постійному пошуку нових ідей, підходів до навчання дітей. Сподіваємося, що навчання для наших дітей стане змістовніше, цікавіше, а результати вищими!